Britneyspears Arkadaşlar öncelikle ilk adım ayakkabısını hangi marka aldınız? Ve evde de giymesi gerekiyor mu? Ben giydirmiyorum evde hep normal çıplak ayak çorap geziyor Bir de b vicco aldık ama ilk adım ayakkabısının sert bilekli olması gerekmiyor mu?
Usnac1995 Britneyspears Evde giydirmedim hiç ilk adım olarakta vicco aldım, şimdi 18 aylık nikenin file modelini giydiriyorum bu daha kullanışlı ve rahat geldi bana.
Bugleminannesi28 Britneyspears oncelikle ilk adim ayakkabısını 2 doktorumuzun önerisiyle vicco aldık. Şuan 16 aylik 10. Aydan beri vicco kullanıyoruz ve asla başka ayakkabi alamadım vicconun rahatlığı ve ortopedik yapısını gördükçe vicconun numaralarini tuketene kadar tercih edecem sanirim ajsjshjs 😂 Ayrıca evde çıplak ayak olacak tabiki çünkü doktorumuz en güzel çıplak ayakla yürür demişti.