Oğlum 26 aylık anneler artık bezi bıraktırmak istiyorum ama gece hala bezi dolu kalkıyor kakasını saklanarak yapıyor kaka yaptığında kala yaptım diyor başlasam olur mu bir de neler gerekli alıştırma külotları işe yarıyor mu lazımdık var evde bugün kilot atlet alıyım artık başlayın diyorum gündüz ne kadar sürede WC götürmem lazım gece kaç kere kaldırmam lazım çok soru sordum kusura bakmayın