Arkadaşlar doğumdan sonra ilk adetimi oldum ve 12gün sürdü, 6gün önce bitti. Dün iç çamaşırım biraz lekelenmiş, bu günde baktım baya adet gibi kanama olmuş. Doğum kontrol hapında ara ara lekelenmeler olabilir diyor ama bi garip yani anlamadım. Doğum kontrol hapı kullanıp başına böyle bişey gelen var mı, düzeliyor mu? 1aydır kullanıyorum doğum kontrol hapını bu arada.