Gokturkunannesi01 Bizde tam 1 aralık doğumluyuz çok şükür iyi ama uyku sorunu var ayakta salliyoruz öyle uyuyo anca. Çok pimpirikljyim bisi olcak diye çok korkuyorum
Fatosumm Gokturkunannesi01 daha huy değiştirir canm korkma ayakta sallamayinda unutur hergun farklı hi huy değiştirir .bizde 21 günlük olduk
Fatosumm Bilge-80 bizde canm 21 günlük olduk biz de gaz sancısı çekiyoruz .dünden beri rezene içiyorum inşallah iyi gelir 😔kaç gündür uykusuzuz gündüz uyuyo gece sabaha kadar uyumuyo uyusada kolumda 🙄
Bilge-80 Fatosumm bizimde öyle ya rezene de içiyorum gaz damlası da kullanıyoruz masaj da yapıyorum ama bi etkisi olmuyor . Bizimde hep kucağımızda yatağa koyduğumuz an kıyamet kopuyor bir de benim iki yaşında oğlum var . Gurbetteyim yanımda kimse de yok günlük ancak 2 saat uyuyabiliyorum belim kopuyor artık çok zor 🤦🏼♀️Allah güç kuvvet ve sabır versin hepimize 🙏🏻
Hunilianne Fatosumm kuvezde kaldı ciddi hayati tehlikeler geçirdik ama şimdi iyi. Sadece gelişim konusunda Aralık’ta doğmuş gibi düşünmek lazım 2 aylık oldu ama daha yeni 3 buçuk kilo oldu 😅
Fatosumm Hunilianne çok geçmiş olsun canım olsn iyi olsnda sağlığı yerinde olsn kilo okadar önemli değil bence
Hunilianne Fatosumm yok bence de önemli değil sadece biraz geriden gelecek iste iki ay kadar olsun buna da şükür. 💕💕
Fatosumm Bilge-80 aynen canm bizimde aynı yatağa koyar koymaz aglio benmde iki buçuk yaşında kızım var bide
Pavlov Biz de 23 günlük olduk, gece uyumuyor ve yalnız bakıyorum eşim çalısıyor tanıdığım kimse de yok yakınımda. Wcye bile zor gidiyorum, ruh halim dalgalı baya.