mombaby00 Kızlar ilk testi yaptığımda 3-4 dakka içinde böyle negatif çıkmıştı sonra ben unutmuşum aradan 2-3 gün geçti baktım böyle ikinci çizgi olmuş sizce gebelik var mı kuruma çizgisi mi lütfen cevap verin
Melek34011 mombaby00 kuruma çizgisi de olabilir ama arkadaşım böyle hamileliğini öğrenmişti yarım saat sonra baktığında ikinci çizgiyi görmüştü kuruma çizgisidir dedim hamileymiş yani kesin bir şey diyemeyiz bir iki gün sonra tekrar test yapın bence
ikiprensesannesii1 Gebelik testinde ilk 5 dakikada çıkan sonuç doğrudur beklediği için öyle çizgi çıkmıştır büyük ihtimalle