[silindi] başta 12 den önce uyumuyordu bebeğim. Her akşam 7 gibi banyo yaptırıp mama yediriyordum veya emziriyordum uyuyordu. Ama defalarca uyanıyordu 12 ye kadar. Uyandığında hiç konuşmadan tekrar mamasını verip ya da emzirip uyutuyordum. Yavaş yavaş uyanmaları azaldı. Sonra emzikle uyutmaya başladım, hiç uyanmamaya başladı. Uyansa da emziğini veriyorum hemen uyuyor tekrar. 1 ayda falan uyku saatine alıştı zaten artık her gün banyo yaptırmıyorum. Uyku saati geldiğinde üstünü değiştirip odaya geçiyoruz ninni açıp emziğini veriyorum uyuyor