senemtemur Bebeğim emmiyor biberon da tutmuyor kaşıkla besliyorum lakin sütüm iyice gitti mamaya döndüm diyebiliriz onu da çok zor dışkılıyor nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz sadece mama kullanan anneler bu durumla karşılaştınız mı
sng06 Doktor bizim mamayı değiştirmemizi söyledi bide sütümü sağmaya başladım yapar oldu 2 aylık bebeğiöim doktorun önerdiği mama aptamil comformil 1 sizinki kaç aylık bilmiyorum ama