Bana araba aldık 2-3 hafta önce. Bebeğim de 3 aylık. Hiç onunla yalnız başıma araba kullanmadım cesaret edemiyorum. Küçük bebeği olup onunla araba kullanan var mı? Ağlarsa falan naparım diye düşünüyorum. Ayna aldık önden görebileceğim onu ama yine de cesaret edemiyorum. Önceden arabayı çok seviyordu son 1-2 yolculuğumuzda da sürekli ağladı yanında olmama rağmen. Arabada sıkıldığı için mi ağladı başka derdi mi vardı bilmiyorum ama korkuttu beni. Bu derdime nasıl çözüm bulabilirim bebeğimle araba kullanabilmek istiyorum, becerebilen ya da tavsiyesi olan var mı?