sscan40 Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık saçlarının ortası hep döküldü kenarları da az dökülüyor. Ben diyorum kafasını sıfıra vursak tüm saçı kessek hepsi birlikte çıksa ve dökülme belli olmasa?
Zlm sscan40 bebeklerin saçları dökülür ilk başta bu normal ecowell diye bı şampuan var güzel saç uzatiyo çocuk şampuanı biraz pahalı gramajina göre ama çok güzel
mimnice sscan40 öoğu doktor önermiyor jilet vurmayı canım bizim de bölge bölge döküldü 4. Ayda çıkmaya başladı şuan 5,5 aylık dengelendi hatta açık bi tarafı kalmadı diyebilirim saçları baya sıklaştı 😇 ben de kıyamadım kesip kel bırakmaya
durununannitoskosu sscan40 Benim kızımın da arkasında kocaman bir kellik vardı parça parça dökülmüştü o aylarda, hiç kesmedim geri çıktı şuan 14 aylık çok güzel saçları var kesmenizi tavsiye etmem
Tunaveannesi16 sscan40 İlk zamanlar bebeklerin saçları dökülür benimde oğlumun saçları dökülmüştü hiçbir şey yapmadım sonra zamanla düzeldi dökülmüyor. Dökülen yerlere tekrar saç çıktı uzadı da. Hiçbir şey yapmayın bence
sscan40 Ama eşim de yaza kadar çıkmaz yazık diyo😂 Sizce çıkar mı hemen ve bir de faydası oluyor mu saça?
BerenA12 sscan40 yeğenim kestirmişlerdi bir kaç ayda uzadı tekrar ama yapısına bağlı bence benim kızımın saçı uzamıyo mesela kessem çıkmazdı 😂
asya343 sscan40 benim oğlumun da 3 aylıkken baya döküldü hiç ellemedim şuan 4,5 aylık yeni saçları çıktı 🫠
DevosMom sscan40 doktorlar genellikle önermiyorlar. Bizim de kısım kısım dökülmeye başladi. Ama elbet uzayacak o yüzden kestirmeyi düşünmüyoruz
Tunaveannesi16 sscan40 Ben kesmeyi düşünmüyorum 10 aylık oldu hala kesmedim zaten oğlumun saçlarıda kıvırcık anlaşılmıyor pek uzunu kısası 🙂 belki 1 yaşından sonra keserim ama şuan düşüncelerim arasında kesmek yok 🙂
sscan40 Ucansupurge Biliyorum da hani hepsi bir çıkarsa ve güzel çıkmasına faydası var mı diye diye sordum ☺️
Bugleminannesi28 sscan40 kızım simsiyah saçlı doğdu 4.ayda resmen erkek çocuğu gibiydi sjsnjdjx ona rağmen kesmedim şuan 16 aylik ve rahat saci toplanıyor at kuyruğu oluyor ajsjjxjx 😂
Bugleminannesi28 sscan40 ay olmaz mı doğduğunda kapkaraydi şuan sarışın saçı simsiyahtı açık kahve güneşte sarı