Kızlar oğlum 13 aylık. Geceleri 3-4 kere kalkıp emip geri yatıyor. 3 saatte bir kalkıyor. Bunu nasıl kesebilirsiniz. Gece maması yaptım uyumadan 1 saat ömce yedirdim. Yok hala kalkıyor ve çok zorlanıyorum çünkü göğsüm yara ve can çekişerek emziriyorum
Emzik tutmadı küçükken hiç emzik emmedi onunda eksikliği bence bu. Kızlar yardım edin ya