Kızım 6 buçuk aylık emerken birden bırakıp ağlamaya başlıyo kendini geri atıyo zor sakinleştiriyoruz kendine gelince yine emmek istiyo emerken yine aynısı sebebi ne olabilir yardımcı olur musunuz 😞 gece uykusu sıfır hiç uyumuyo sürekli memede olmak istiyo orda uyukluyo anca sabaha kadar cebelleşiyoruz diş belirtisi mi bunlar tecrübesz olduğum için emin olamıyorum