Minigim38 Kızlar bebeğim uygulamasını kaldırmış tekrar yükledim ama şifresini hatırlamıyorum. İki faktörlü kimlik doğrulama var ama yedek kodları ekran görüntüsü almıştım bulamıyorum. Facebook yok, e postami da kabul etmiyor. Nasıl gireceğim bilen var mı