Kızlar yüksek tansiyondan 1 ay erken doğum yaptım devlet hastanesinden özel hastaneye ambulansla sevk ettiler sezeryan orda oldum kendim için ödeme yaptım doğum ve yatış için bebeğim küvezde yatıyor 18 gündür sevkle geldiği için para ödenmez diyor herkes fakat hastane günlüğü 500 TL diyor yasal olarak ödenmemesi gerekiyormuş bununla ilgili bilgisi olan var mı