annesininkuzusu27 Gecw 4ten sonra 8e kadar saat başı kalkıyor emziriyorum yatıyor. Nasıl çözebilirim uyku kalitesi diye bir şey kalmadı ya
parpaaliii annesininkuzusu27 aynı sıkıntıda olan ben. 4 aylığız daha ama uykuya dalamıyor ya da saat başı kalkıyor . 🥹 aşı olduktan sonra oldu sanki ne biliyim anlam veremedim. İnşallah düzene girer bir an önce uykuları
annesininkuzusu27 Karakiz1 11 bizimki oturmuyor emip yatıyor ama saat başı oluyor 4ten sonra, ama bazen dalışı zorlanabilşyor tabi