Mavera görünenin ötesinde öteki Evren demek ben de böyle pozitiflik 6 his enerji gibi şeylere inanıyorum seviyorum o yüzden..
Her insanın bir kendine gösterdiği bir de başkalarına gösterdiği yüzü olduğu için griyiz Mavera sözü çok hoşuma gitti bir filmde de görmüştüm o geldi nick seçerken aklıma 🤷🏻🌸🙂 isim postu açılsa değiştiririm ama 😄