ReisinKizi
Oğlumda iki isimli.
Öyle düşünmüyorum. Benim adım Didem Sıla.
Didem diye seslendikleride benim, Sıla diye seslendikleride. İkinede aşina olunduğunda böyle bir karmaşa yaşanmıyor. Mesela oğluma hep Giray Göktuğ diyoruz ama bazen Giray, bazen Göktuğ dediğimizde oluyor. Üzerine alınmamazlık yapmıyor.