Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık ve kafasının arka kısmı yani ense kısmında çukurluk var yeni doğduğu zamanlar sırt üstü yatırmaya korkup sağ sol çevirerek yatırdım tabi sırt üstü de yatırdım ama çevremdekiler ondan dolayı boşluk diyor öyle olan var mı? Ve geçer mi kendimi vicdanen kötü hissediyorum neden daha dikkatli olmadım diye😞