Merhabalar, bebeğim 7 aylık olacak erkek. Bir şey ile ilgilenirken adına dönmüyor. Dışarı çıktığımızda çevreye bakarken yine adına dönmüyor. Ortam sakin ve birşeyle ilgilenmiyorken adını seslendiğimde dönüyor. Gözgöze geliyoruz ama emerken mesela genellikle aşağıya bakıyor. Emekleme pozisyonuna aldığımızda bir kaç dakika sonra bağırıyor. Genellikle ayakta duruyor ve zıplamayı seviyor. Bu hafta ba sesini çıkartmaya başladı. AGu mam gibi sesleri ara ara çıkartıyor. Başka insanlarla görüştürünce yabancılıyordu, bir kaç tanıdığımıza yeni yeni alışmaya başladı. Genel olarak her şey ile ilgili, herşeye dokunmak istiyor, hemen ağzına götürüyor onlarda sorunumuz yok. Uykusu geldiğinde gözlerini ovalıyor ve kulaklarını çekiyor. Kucağa inanılmaz alıştı, bir şey ile ilgililense bile bizi istiyor bağırıyor kendini aldırıyor. Bunları yazmamın sebebi şu, ara ara acaba hastalığımız mı var otizm diye düşünüyorum. Sonrasında başka bir şey tapıyor geçiyor ama yeniden adına dönmediğinde ara ara bir sorunu mu var diyorum. Bu şekilde durumlar yaşayan doktorla konuşan var mıdır? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.