Biz de hastalık zamanı yatmaya yakın ılık bir duş sonrası babyvac kullanıyoruz süpürge ile kullanılan aspiratörden. Bir de yastığı yukarıda tutup başını biraz yüksekte yatırıyorum veya ben oturur pozisyondayken kucağıma alıyorum omzumda uyuyor sonra yatırıyorum çok işe yarıyor. Odanın çok sıcak ve nemli olmaması gün içinde havalandırılması da önemli tabii ateşte burun tıkanıklığı yapıyor bizde. Onun dışında size tavsiyem doktorun önermediği daha doğrusu ona sormadan vicks, soğan, kürler, ilaçlar vs rastgele şeyleri asla uygulamayın faydadan çok zararlı ve kötü şeyler okudum gördüm aklımdayken söylemek istedim geçmiş olsun 🙏🏻