kimbuannes bende öyleyim biz 8,5 aylığız ama her gün ne yapsam diye didik didik araştırıyorum kahvaltı da çok seçeneğim yok yumurta sevmiyo avakadoyu da tadını almazsa yer farklı şeyler denedim hep çöpe gitti ama çorbadır vs artık bende tıkandım bilmiyorum 🤷♀️