7 ay 10 günlük kızım ek gıdayı reddediyor sadece mama ile besleniyor. Gündüz tek uyku yapıyor. Geceleri saat başı uyanmaya başladı. Gerçekten çok kötüyüm. Bu arada çok şükür sağlığı yerinde neden böyle yapıyor anlamıyorum. 7.ayda atak falan mı var acabaaa lütfen bitsiiiinnn🥹🥹🥹