kızlar içim çok buruk 1 hafta sonra allah izin verirse çalışmaya başlaycağım ama ilk başlarda yarı zamanlı olarak giricem iş evime çok yakın 10 dk mesafede kayınvalidem bakıcak sabah 8:30 öğlen 14:00 da evde olucam ama bebeğime haksızlık yapıyormuşum gibi geliyor içim çok buruk ama çalışmam gerek borç batağındayız resmen gırtlağımıza kadar doluyuz kayınvalidem bebeğin daha çok küçük sen nasıl bırakıp gidicen diye diye benim vicdanımı daha çok deşiyor ama eşimde stres yapıyor tek başına yetemiyor napıcam bilmiyorum yani zaten bebeğim sabah 10 da kalkıyor sadece bir kaç saat beni göremicek ama yinede çok üzülüyorum şuanda 8 aylık sizin tecrübeleriniz varmı içimi rahatlatıcak tavsiyeleriniz varmıdır?