gencmom_ Hamile değilim ama mecburi test yapıldığı için tekrar yaptılar 0.2 çıkmış yani negatif biliyorum Ama yanında sağlıklı olmayan yazıyor buna takıldım ne demek ?
Elayberosmom gencmom_ o bildiğim kadariyla gebe değilseniz o sekilde yazıyor. Ama test sonucu negatif gebelik olsaydı sağlıklı olan diye yazıyor
gencmom_ Elfgrn negatif olduğunu biliyorum durmayan reğl durumundan gittim aynı doktora 2 hafta öncede aynı testleri vermiştim hiç öyle bişeyle karşılaşmadım merak ettim ne demek oluyor diye teşekkür ederim