Ecemnurmom Edo_yekta12 biz kendi evimizi kiraya vermiştik sonra zor durumda kaldık geçmek zorunda kaldık bu eve evi pire basmıştı yer tarafimiz böyle isrik oldu ama hic pislik flan bizde de yok tu