Kızlar KKK aşısı olduk bugün . Kızamık, kızamıkçık, kabakulak aşısı. Bebeğim kaç saat oldu hiç bir şey yemedi çorba yaptım içmedi farklı şeyler yaptım yemedi sadece tek mememi emdi oda onu doyurmadı bile . Aptamil mama da yaptım onuda içmiyor . Acaba normal mi bebeğim 9 aylık oldu bu arada