emotion1234 Kızlar bebeğim 45 günlük birkaç hafta önce gündüz en azından bir saat uyuyor su son 2 haftadır hiç uyumuyor nasıl dayanıyor ben de anlamadım kafayı yiyeceğim tuvalete zor gidiyorum eşim işten gelince yenidoğan uzun süre uyur diye okuyorum her yerde benimki niye böyle var mı aynı sorunu yaşayan nolur yardımm
Madamehappyyyyy emotion1234 Her çocuk aynı değil benim oğlum da uyumazdı şaşırırdik annemle :) bize emerken gözlerini kapatmaları bile uyku sayiliyormuş sakin ol geçecek düzelecek..senin stresini de hissediyor olabilir oğlum şuan 11 ay17 günlük gece uyanınca diyorum niye uyanmadı acaba vs uyuyan çocuk uyanıyor 😃
mrvyhya emotion1234 benim bebeğimde ilk naslarda uyuuordi 40 dan sonralari sanırım uyumakaya başladı bnde anlamıyordum uyumak için yardıma geliyorlardi kucakda uyuturduk kucakdan hiç inmedi ayalt boyunca tek başına koltukta bile hiç yatmadı gazı vardı rahtasiz ediyirdi sizinde bı sıkıntı vardır belki
nurrr126 Oğlum 4 aylık doğduğundan beri hiç uyumuyordu hala aynı canım maalesef başta nasılsa öyle gidiyorlar ama bi zaman sonra alışıyor insan şuan zor geliyor da alışacaksın yine de inşallah senin bebeğin düzelir canım🌸
emotion1234 nurrr126 hadi ya size de kolay gelsin ben de geçecek diye umuyordum ama çok zor gerçekten evimin hiçbir işini yapamıyorum
emotion1234 Elayberosmom aynen emerken memeden ayrılıyor ağlıyor hiç durmadan geri meme veriyorum sakinleş sin diye ağlayarak emiyor geri çıkıyor sonra
Elayberosmom emotion1234 yediginize ictiginize dikkat edin. Gaz için de bol bol karnına felan gaz masajı yapın bacaklarını ileri geri yapın. Ilık duş da iyi gelir. Siz de bol bol rezene çayı için günde iki üç defa icseniz bile yeter
DevosMom emotion1234 yok düşürmezsiniz o sıkıca sarıyor. Ben gündüz durmadığında, uyumak istemediğinde, iş, yemek yaparken kullanıyorım ve aşırı rahatım. Bebekler de seviyor slingi çoğunlukla anne karnında gibi hissettiriyormuş öyle okumuştum
mrvyhya emotion1234 gazı halletmeye çalışırsan rahatlarsnz 8. Aya girdik biyer dediler hala gaz bitmedi ama insan zamanla alışıyor azalıyor
459251 emotion1234 benimkinde hiç uyumazdı sürekli ağlar emmek ister huysuz bir bebekti uyku düzeni oturdu artık 8 aylık ama huysuzluğu hala var huysuz nir bebek
denizse emotion1234 yenidoğan İlk 28 günü kapsıyor o zaman birazcık daha hareketleri kısıtlı olduğu için halsiz ve uykulu oluyorlar büyüyor yavaş yavaş dünyaya adapte olmaya çalışıyor gazı oluyor gayet normal aslında bide her bebek aynı değil maalesef sabırlı olun geçecek bu günler
Beril17 emotion1234 bebeğim ya gazdan uyumaz ya da açlıktan çoğunlukla bebekler bi dene bakalm sadece anne sütümü alıyor günde 5.6 cisli bez olması gerek en az
Cileklipastam emotion1234 bizimde ayniydi hamak alana kdr gunduz uykusu bilmezdik hamak aldik uyuyor gunduzleri artik
emotion1234 Cileklipastam yaa öyle mi hamak beşik diye mi geçiyor düzelir mi gerçekten ya hemen alırım
Cileklipastam emotion1234 valla bize hamak iyi geldi aldigimizdan beri uyuyor. Buyuk aldik biz buyuk kumaştan yapilmis simdi 4 aylik olduk 2 aydir falan uyuyor hamakta