Merhaba arkadaşlar benim kızım emmeyi bıraktı sadece geceleri uyanıp emiyor gündüz mama alıyor. Doktorumuzun önerisiyle 5.5 ayda tadımlara başladık. Çoğu şeyi tattı diyebilirim. 3 gün kuralı yapmadım ben. 6.ayda kahvaltı öğle akşam gibi öğünler yapmak istiyorum. Yani zorlama şeklinde değil yediği kadar ama başlamak istiyorum çünkü tadımlarımız bitmiş olacak. Sizin takip ettiğiniz bir sayfa veya okuduğunuz bir kitap var mı? Nasıl yapıcam neler hazırlamam lazım çok stres oldum açıkçası 🥲 önerilerinizi yazın lütfen 🙏