Simgeonbasioglu ay benim deli dananin scoteri 15ayliktan beridir koridarda park halinde, kendi kendine basina gider kaydirirdi. Üstüne bindirip o ayakta dikelirken koridorda bi o yana bi bu yana surerdik. Bebek arabasina binmeyi sevmezdi o yüzden disardada ustunde dikelir biz direksiyondan tutup gezdirirdik. Benim kizimda 18aylik, daha 1haftadir felan kendisi binip ileri geri gezmeye basladi koridorda 😊 bi süreliğine toplari ortadan kaldirip farkli oyuncaklar teklif edebilirsiniz.