Emiraras-smom aslında Dr gitmeyi hiç sevmem bir kızım var neredeyse hiç götürmezdim hasta da olmazdı olsada evde hallederdim iyileşirdi hemen okula başladı başlayalı bu sene ben hastalıkla baş edemedim şimdi hep hastane yolundayız bebekte gelince epey zorlanıyorum bademcikleri büyük hasta olunca ekstra büyüyor ama Mardin’e geldik hastalık hastası oldu çok tozlu kuru havası var ondan böyle oluyor sanırım ben hep derim soğuk hava hasta etmez sıcak ve kuru hava hasta eder Tekirdağ corludayken 1 yaşında karlı hava da dışarı çıkar kar topu oynardık hiç hasta olmazdı burda hep hasta