Cinarinmelek_annesi07 Normalmi kizlar her yeri degilde arka kismi terlemiss battaniyedendir diye dusundum ama bilemedim de
Mevadad Cinarinmelek_annesi07 yttığı çatşaf alez vs hava alması lazım. altına müslin bez sererseni terleme azalacaktır
Eceada Cinarinmelek_annesi07 doktorumuz bebekler sadece kafalarından terlerler demişti. Normalmiş yani.
ipesi Cinarinmelek_annesi07 erkekse kafaları geliştiği için çok ısınıyormuş. Alın terlemesi, ense terlemesi bazen d vitamini eksikliğini de gösteriyormuş Prof. Bir tanıdığım söyledi. D vitaminini düzenli vermek gerekiyor. Birgün vermediğinizde diğer gün iki doz vermek gerekiyor
iremgg Cinarinmelek_annesi07 tulbent gibi hafif bir pamuklu ortu de olur tabii ki, onun terini alir..
Ebruk42 Cinarinmelek_annesi07 benm kizimda saclari terliyordu 3 4 aylikken 6 aya girecek gecti bu durum biraz sicaklik degissin artsin terliyordu islakligi cekecek bir bez havlu falan da konulabiliyormus ben sicakliga gore giydiriyordum rahat ediyordu sacinin terlemesi azaliyordu