Bebeğim 4 kiloya yakın doğdu şuanda 5 aylık 10 kilo (maşallah subhanallah) sadece anne sütü alıypr bugün doktor kontrolümüzde 5.5 aylıkken tadımlara başlayabilirsin dedi ama başka bişey demedi doktor sizce ne yapmalıyım 6 ayı beklemeli miyim yoksa yavaştan başlayayım mı ?