buddyx Sma iyi bir marka evet bunu nerden anladım tek köpürmeyen mama. Fakat yenidoğan bebekler için sindirimi kolay değil bebeğim ne zaman onu kullanmaya başladık.o gün bugündür hiçbir mama derdimize derman olmadı Daha 69 günlük bir bebek annesi olarak hemen hemen bilindik tüm markaları doktor önerisiyle denedim .En başta Bebelac normal olanı kullanıyorduk keşke onda kalsaydım kendimce çok gaz yapıyor diye Sma ya atladım eşşek kafam:(Şuan hipp combiotic kullanıyoruz ama o bile derdimize çare olmadı ne yazıkki)