Rosa0105 Yaşlandığınızı/yaş aldığınızı hissettiren özelliğiniz oldu mu? Mesela benim dizlerim çat-çıt etmeye başladı, bayramda elim öpüldü, ben senin yaşındayken demeye başladım.. Sizin en yaşlı özelliğiniz nedir? 🤭🥰
gencmom_ Rosa0105 her gece yatağa yatarken ay ay ağrım var demem bence 25 yaşında olmam dışında bir problem yok 🤣
Deletedmom104 Rosa0105 Durup durup ‘ayy ayy’ diyorum, bir şeyleri yaad eder gibi Birde baş parmaklarımı ekseni etrafında döndürüp bir şeyler düşünüyorum
diloslarrr Rosa0105 tövbeler olsun kafam ses kaldırmıyor beş aylık bebem olması dışında sorun yok🤣🤣 her yerim ağrıyor ve bebekliğini bildiğim çocuklar 18 yaşına gelmiş 27 yaşındayım bu arada 🤣
BENOYLEUYGUNGORDUMM Rosa0105 insanlarla asla tartışmaya girmiyorum. Eskiden olsa çata çattı. Şimdi diyorum yaşlandım galiba birde evden çıkasım gelmiyo. İçim geçmiş sanki😃
Deletedmom_112 Rosa0105 çocuklarımın isimlerini karıştırıyorum, ara ara ogluma kızımın kızıma oğlumun ismi ile sesleniyorum 😂
Simsimy Rosa0105 Çömeldiğim yerden kalkarken “vay belim” diye bir ses duyuluyor.. Benden geliyormuş :)
ReisinKizi Rosa0105 fiziksel değil ama analık güncellemesi geldi gibi. Babaannem bize küçükken kızınca Allllah canını almasın derdi geçen kardeşimin yanında kızıma kızınca aynı tonda Allah canını almasın dedim 😪 kardeşim direkt farketti yaşlanmışsın ablaa o ne öyle faln dedi. Gerçi ben çorumluyum eşim çorumlu normal bize bunlar 😂
Simsimy ReisinKizi Mekanik bel ağrısı teşhisi koyacaklar gibi duruyor doktora gitsem. Gitmiyorum ama 😅