Acaba ben az mı veriyorum diye soruyorum. Bebeğim 7 aylık. Sütüm gelmiyor artık o nedenle mamada veriyorum içiyor. Sabah saat 8 yada 9 gibi muzlu avokadolu bebe bisküvili pekmezli vs yediriyorum. Sonra saat 14 yada 15 gibi yaptığım sebze çorbasını veriyorum (kuzu iliği sulu) .. tam yemezse bitirmesi 16 yı buluyor. Ama o saatten sonra hiç ek gıda vermiyorum. Denedim kızlar ama kusuyor. İstemiyor. Akşamları yemiyor yani. Zorla yedirirsem kusuyor. Siz kaç öğün veriyorsunuz günde