Eyllebr Haftaya ameliyat olacak kızım 3.5 yaşında beni aldı bir sitres çocuğunu ameliyat yaptıran varmı aranız da
ppzeynep Eyllebr Benim de oğlumun geniz eti ameliyatı olması lazım. Hâlâ kararsızız. Yaz gelmeden olsun bitsin diyoruz ama hayırlısı. Geçmiş olsun.
aysyllmz Eyllebr ikisi aynı anda mı olacak bnde yaptırdım ailem ortaokulda iken beni.. henüz eti sonradan büyüyor yine bence hiç kestirmeyin narkozdan uyanınca çok ağrı ve bogaz şişliği ile uyanıyor insan acele değilse ertele bncs büyüyünce yaptir
Eyllebr aysyllmz aslında büyükçe daha zor horlaması ve uykuda nefes tutma sorunumuz var öncelık bagdemcık çünkü iri bir bagdemcıgı var küçük diliyle birleşik bir şekilde 15 güne bir antibiyotik kullanıyor
Betsssss Ben yaptırdım oğlum 4 yaşındaydı . 2 yıl önce hem bademcik hem geniz eti hepi topu yarım saat hiiç ağrısı olmadı oğlumun ayrı kaldığımızda narkozu verene kadar korktu ve ağladı sadece ilk iki gün zaten full dondurma yiyor sonra yavaş yavaş alışıyor korkmayın yaptırın çok iyi oldu iiyki de yaptırmışm yemeği düzeldi ikinci oğlum da da var yaşı geldiğinde onu da yaptıracağım
Yesillimon Betsssss Benim oğlum da da var horlamasindan süplenip götürdüm doktor sprey verdi ameliyat olması gerekiyor dedi biraz araştırdım tekrarladigini söylüyorlar aldırmayın diyorlar ama çocuk uyurken nefesi zor alıyor sanırım bizde yaptıracağız iştahsızlık yapıyor mu geniz eti
Eyllebr Betsssss sizede gecmıs olsun narkoz dan korkuyorum biraz iri bir bagdemcıgı var sürekli antibiyotik çok ağır geçerse nefes tutma sorunuda yaşıyoruz ağzı açık uyuma duydukları kuruyor kanıyor bazı günler
Aslii123 Benim kızım oldu o yaşlarda hiç korkma çok basit Bi işlem hemen çıkıyor zaten yarım saat falan sürüyor
Eyllebr Yesillimon iştah sorunu yaşamadım ama horlama nefes tutma uykuda terleme ve sürekli hasta birde iri bagdemcık
ppzeynep Eyllebr Evet var. Horlama, salya akıtma, ağız açık uyuma, lenf bezlerinde şişme, ara ara kulak ağrısı, ses tonu değişikliği, koşarken öksürme, damakta hafif kubbeleşme. Belirtilerimiz bunlar. Sizin?
Eyllebr ppzeynep sizin biraz daha ilerlemiş bence ihmal etmeyin bende istemiyorum amelıyat ama mecbur konuşurken falan ağzında tukmuk doluyor boğuk konuşuyor
Elifsmotherr ppzeynep Merhaba ayni sorunlar bnm kızımda da var özellikle lenf bezlerindeki şişme beni çok tedirgin ediyor. Biraz konuşabilir miyiz? Yazınizı görünce içim rahatladı biraz 🙏🌼
kurtege Benim oğlum oldu 10 gün önce . 6 yaşında şuan . Şikayetlerimiz düzelmedi maalesef. Burun akıntısı varmış onun için sprey verdi 1 aylık . Hala burnu tıkalı . Öksürüğü var . Ağzından nefes alıyor .
Eyllebr kurtege zaten zamanla düzleyormus ağzı açık sebebi sürekli ağızları açık olduğu için kapatmak zaman alıyormuş daha yeni zamanla toparlar inşallah
ppzeynep Eyllebr Az önce doktorla görüştük ameliyat için. Farklı şehirdeyiz. En kısa zamanda halledeceğiz inşallah.