Ozge191204 cok normal benim icin. Benim kızım 18ayini geciyo 11ve 12.disleri gelmeye basladi. Her dis cikartmada ates, ishal, pişik, öksürük, hirilti, burunlar ya tikali ya çeşme 😄 dis zamani bagisikligi cok düşüyor her seferinde antibiyotik kullandik 3er gun. İyilesmeyede iyilesemiyo bana satiyo hastaligi, babasina satiyo, kendine geri bulasiyo derken koca kışta saglam kaldigimiz toplasak 2 3 hafta ancadir