7 buçuk aylık oğlum düzeltilmiş 5 aylık. Eline tutturunca nesneleri tutabiliyor ancak kendisi uzanıp almıyor. Nöroloji ve fizik tedavi doktoru gördü sorun yok diyor. Biberonu tutuyor, benim ellerimi tutup ağzına götürüyor ancak kendiliğinden bir şeyi almaya yeltenmemesi biraz endişelendiriyor artık. Sizlerden bunu yaşayan var mı?