Arkadaşlar tüm bilgileriniz için teşekkür ederim. Ben artık boşanma kararı aldım annesi ayrı gelir hakaret eder dalga geçer neler der neler şuan gorusmuyorum zaten .Dünden bugüne eşimin bana davranışına kirildigimi ve bunun onur kırıcı bir şey olduğunu söyledim fakat o kadar umursamazlık davrandık cocukta bir sorun olursa bunun suçlusu benmişim , ben ömrümde bu kadar insanlığından nasip almamış biri görmedim , bugün benim doğum günüm ve onunda izin günüydü sabahtan çıktı gitti ne aradı ne sordu akşama kadar patldim gurbetteyim zaten kimsem yok akşam geldi hiç bir şey olmamış gibi yattı , düne kadar bu adam böyle değildi aileme dedim artık ben bosaniyorum