Merhabalar öncelikle çok üzgünüm, kızım 17 aylık bugün kontrole götürdük boyu 75 cm kilo 8.5 , (alerjik bebek çoklu besin vardı şimdi sadece yumurta alerjisiyle devam ediyoruz çoğu şeyi yediremiyorum yasak diye) bizi endokrinoloji ye yinlendirdi boyu alt sınırda diye oysa herşey iyi ilerliyordu, benim boyum kısa genelde bana çekmiştir diye derlerdi doktorlar ama bugün doktor çok sert konuştu benim boyumu ölçtü sende bir sorun olmadığına eminmisin dedi kol boyumu ölçtü kısa dedi , sana tanı koymamışlar demekki dedi , kizinizda cücelik olabilir dedi burun yapısı ve kol boyu bunu gösteriyor dedi genetige yinlerdirdi çok üzüldüm eşim de bana kusurlu muamelesi yapıyor eve geldigimden beri bana bı değişik bakıyor çok ağladım üzüldüm cocugami üzüleyim beni kusurlu gören 3 senelik kocamami üzüleyim bilemedim