Deletedmom104 Eos Uygulama güvenilirde karşıda ki kim bilir nasıl. Bazen ürün göndermiyorlar ya da yanlış kıytırık bir şey gönderiyorlar, sisteme ulaşmak zor çözüme kavuşması Bi o kadar zor. Derdini anlatması daha zor. Kesintisi ayrı Bi dert. Bi ton şey yani
mnkanne1 Eos her satıcıya güvenmeyin puanları oluyor satıcıların yüksek olanlardan almaya çalışın uygulama dışına yönlendiren olursa asla gitmeyin dolandırıcısı da çok var çünkü bende kullanıyorum uzun zamandır aktif değilim ama sattığım ürünler de oldu aldıklarım da oldu
CatBoy Eos Uzun zamandır kullanıyorum güvenilir. Kusurlu ürün gönderilirse fotoğrafını çekip itiraz ediyorsunuz siz onaylamadan para karşı tarafa geçmiyor zaten size geri yatıyor
Eysar Eos alışverişte yaparım satışlarım da bayağı vardır hiç güvensizlik yaşamadım dört yıldır aktifim
Themom_ Eos çok ürün sattım ama nankör insan çok ve aşırı komisyon kesiyor hic sevmiyorum artık aktifte kullanmıyorum.
mavibahar1 Eos aldım da sattım da bi problem yaşamadım. Snr trendyol bünyesine geçti hala sıkıntı yok…
Babeshark Eos dolapta satıcılar hangi kafada bilmiyorum 😂 sıfır ürün 10 liraysa bunlar 9 liraya koyuyor kullanılmış ürünü bu kadar değerliyse satma malını
burcucum Eos 5 yıldır hem alışveriş yapıyorum hem satış yapıyorum ☺️ komisyon oranları yüksek olsa da güvenilir bulduğum için vazgeçemiyorum
Friends Eos güvenilir sayfalar var. Eğer onlarda alışveriş yaparsanız bir sorun yaşayamazsınız. Ben ürün aldım da sattım da. Fakat insanları memnun etmek zordur. 0 ürün sattım zamanında. Kötü yorum yapıldı. Bu da insanı sinir ediyor. Her sayfadan alışveriş yapmayın önermem. Her yerde dolandırıcı olduğu gibi bu tarz uygulamalarda da var malesef. Çok komisyon kesiyor. Bence gardrops en iyisi. Sattığınız direk size kalıyor çok yüksek rakama bişey satmıyorsanız eğer. Bu arada 2.el ürünlerde artık 0 ürünlerle yarışıyor. Alışveriş devri kapanıyor gibi bişey olacak yakında. Kredi kartlarına yüklenmeler aşırı fazlaymış mesela. Çoğu insan ödeyemediği için taksit olayı kalktı herhalde. Allah sonumuzu hayır etsin valla..
theblackvirgo Eos ben hem sattım hem aldığım oldu komisyon kesiyor ama alcaginiz bı ürün varsa yorumları okuyun yıldızına bakın güvenilir satıcı yazar zaten sıkıntı olmaz