Tosbaninannesi _Burcu0111111 antalya Alanyayı yazmayın da nereyi yazarsanız yazın birde yaz geliyor eşimin yüzünü göremiyorum 24 çalışıyorlar ve kışın da yerli halkı durmuyor çok yoğun
_Burcu0111111 Babymomyy1 Bizde 1 yıl daha uzatma verdik gitmek istemiyoruz ama artık 5. Yıl kabul edeceklerini düşünmüyorum
_Burcu0111111 Tosbaninannesi yaa sahil kesimi öyle oluyormuş Burda 8 5 çalışıyor çok alışmıştık bu düzene umarım sizde güzel sakin yerlere gidersiniz bir daha kine
_Burcu0111111 Maviii2 ev sıkıntısı var burda ya bu yıl çok karışık buranın halkı da kolay kolay emlakçıya vermiyor evini