zctn Memlekete gittik sağım yaparak besliyordum iyi kötü geliyordu düzenli sağım yapamadım ve stresli bir hafta geçirdim eve geldim hiç gelmiyor nerdeyse saat başı sağıyorum 10 Cc bile çıkmıyor geri gelir mi önerisi olan var mı
annelerdenbiri zctn dereotunun bu şekilde olan birinin sütünü geri getirdiğini duymuştum bi dene istersen :( ek olarak yine süt yapacak şeyler tüketebilirsin umarım en kısa zamanda düzelir 🙏🏼
kubrella zctn tahin helvası yeşillikli salata bulgur pilavı bunlar yardımcı olur Allah’ın izniyle birde ben damla kullanmıştım onunda faydasını gördüm bebeğinizbkac aylık ilk 24 gün bende sagarak beslemistim daha sonra silikon uç tuttu bebeğim
Esross10 zctn bol bol su iç canım ben kullanmadım ama bestlak damla süt arttırıyor diye duymuştum bir de kuru dut çayı da iyi oluyor tadı biraz kötü ama iyi gelmişti bana