merhaba kızlar öncelikle bebeğim 38 haftalık 3000 kg doğdu. Sadece beni emdi suan 9aylık oldu ek gıda ile ilerliyoruz. İştahında hiçbir sorun yok ne emme de ne yemeklerde Red yaşamadım gece de emiyor Bez çiş kaka sayılarımızda normal seyrinde. Bebeğim 9 aylık kontrolunde 8 kg çıktı. Ben boyle şeylere pek takılmam ama kilolu bir bebek değil yani farkındayım ama her görenin zayıf zayıf demesine sinirlenmeye başladım oğlum zaten minyon tipli kafası falan okdr küçükkü kız bebeği sanarsınız. İştahı olmasa vitamin yada farklı takviye bişey alırdım ama yeme içme problemimiz yok çocugun yapısı bu yani. Bende isterdim bebek sonuçta biraz etli toparlak Bi bebiş ama ilk kızımda boyle zayıftı genetik olduğunu düşünüyorum bizim gibi oln varmı