Oğlum 2,5 yaşında 18 aylıktan beridir en ufak gripte ciğerlere inip nefes darlığı yaşıyordu acillere gidip antibiyotik ventolin döngüsünden artık yorulduk ve özel muayenehane Uzman doktora götürdük , bazı testler yapıldı ve alerjik olduğu ortaya çıktı alınması gereken önlemler vs konuştuk elimden geldiğince dikkat ediyorum . Bebeği benim gibi olan varmı ne gibi önlemler aldınız elektirik süpürgesi kurutma makinesi vs . Tedavi aldınız mı birdaha tekrarladımı süreç nasıl ilerledi biraz fikir almak istiyorum