berenkusumm zeyno23 bende yeni basladim kullanmaya sma kulllniyordum bu sefer bebelac aldım ama tam anlamadim
Annisi24 Bizde bebelac kullanıyoruz kilo veren bebişti ama şuan olması gereken kiloyu yakaladı şükür, doktorum demisti bebelac veya hipp olabilir diye.