A101’de satılan bir beyaz mama sandalyesi var adını bilmiyorum önünde yuvarlak oyuncakları var ondan kullanıyorum. Çok memnunum masayı çıkarıp yıkıyorum. E bebekten minder aldım kendim opsiyonel olarak düşünüp ayakları havada kalmasın diye isimli ayaklık aldım onu da sonra odasında kullanırım dedim fiyatı da çok çok uygundu