@asilim82_ herkesin farklı malesef:( kimi 1 seneyi geçiyor olmuyor kimi iki ay sonra oluyor değişiyor kişiden kişiye. Ben de sezeryanla doğum yaptım oğlum 10 gün sonra 9 aylık olcak ben de daha yeni oldum ,emzirirken olmaması gayet normal o yüzden stres yapmayın stres de çok etkiliyor olmamayı bence.