zumra13- Kızlar hayırlı akşamlar kızım bugün 16 aylık oldu doğumdan beri anne sütü alıyor ve 6. Aydan sonra ek gıda veriyorum biraz zayıf sanki mama başlasam içer mi başından böyle bir şey geçen var mı mamaya geç başlayanlar
guldef zumra13- o aydan sonra mamayı kbul edermi dersin biberon tutuyor mu. bir yaşında ki kızım bıraktı biberonnu.icirmek için inanın kırk takla atıyorum
Berko zumra13- eğer içmezse biberonla alıştırma bardağı var su içtikleri onla verim benim oğlum biberon içemedi ama alıştırma bardağıyla içiyor anne sütünü işe gittiğim için sağıp veriyorum
Ocakalti zumra13- bence hayır başlamayın Bu yaşta memeyi bile kestirenler var siz mama başlamaktan bahsetmişsiniz ne gerek var
zumra13- pasaklisinkukuli kabul etmez emiyorda zaten normal diyecektir annemler hep mama ver diyor kafam karıştı
guldef Berko teşekkür ederim Philips piletli sulugunu kullanıyoruz ondan çok güzel su ayran vs içiyor. ama mama ve süt içmek istemiyor içine koydigumda tadına bakıp atıyor. zaten onunla icirebilsem biberonlarin hepsini çöpe aticam o derece bıktım