Herkese merhabalar. Daha öncede konu açmıştım. Ben ek gıdaya yeni geçmiş (çokta yeni sayılmaz:) tecrübesiz bir anne olarak sizin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum. Bu konuda kendimi çok yetersiz hissetmeye başladım. Bebeğim 7 ay 8 günlük. Bir çok şeyi denedik. Karışımlara geçtik. Sabahtan sebze patates kabak havuç karışımı verip akşamları yoğurt meyve tarzında ilerliyorum. Bu ay içinde neler verebilirm neleri tadına bakabilir ? Nasıl tarifler yapıyorsunuz mesela ? Doktorumun dediği hemen kahvaltı falan yok 2 ay tadım doyma değil. Elime bir liste verdi ama tam anlamıyla benim kafamda oturmadı. Mesela 7. Ay tarifleri görüyorum çorba yapmışlar içine azıcık soğan bile koymuşlar. Tel şehriye var mesela çorbalarda. Ne kadar taneli olamlı ? Pankek yapanlar var. Mesela irmik, lor bunlara ne zaman geçilmeli ? Yedirdiğiniz miktar ne kadar ? Ay ay neler verdiniz az çok anlatırsanız çok sevinirim. Ve güvendiğiniz bebek tuzsuz tereyağı vs bebek ürünlerinizi aldığınız sayfalar nelerdir ? Bu konuda yardım ederseniz çok sevinirim.