Umaysukusunannesi evim çok güzel, cizredeyim gezilecek yerler var kreş imkanı var , yaşam ucuz tek sıkıntım eşimin çok fazla yogun çalışması 5. bölge ama korkulacak bir durum yok santralde eşim toplantılar ayarlıyor telefonları ayarlıyor nöbetleri ayarlar eşimin çalıştığı yer böyle başka yerde çalışanlar çok rahat sürekli batman mardın antep geziyorlar
istikbarat dil istiyor galiba nasıl geçiliyor kom a ya da istikbarata